zondag 27 januari 2013

@SportgalaAlphen 2012

Er zit duidelijk een verschil tussen aanwezig zijn bij een sportverkiezing als genomineerde of 'slechts' (en dat is niet negatief bedoeld) als bezoeker.

Na meerdere malen in zowel gemeente Alphen aan den Rijn als gemeente Hoorn genomineerd te zijn als sportvrouw van het jaar was ik gisteren voor het eerst 'gewoon publiek' tijdens het Sportgala Alphen 2012. In plaats van de nodige zenuwen (word ik het wel of word ik het niet) kon ik ronduit genieten van een mooi opgezet en goed georganiseerd evenement.

Genomineerd worden als sporter door de gemeente waarin je woont, is een mooie erkenning voor dat wat je doet. Datzelfde geldt voor de Wall of Fame in de Limes Hall waar inmiddels al vele Alphense sporters een mooi plekje hebben gekregen.

Bij deze mijn complimenten aan de gemeente Alphen aan den Rijn, Stichting Sportspectrum en Sportraad Alphen aan den Rijn voor de organisatie van het Sportgala 2012. Dat er nog vele van dit soort evenementen mogen volgen.